Vítejte na draftsight-forum.cz


Drafsight crash report

  • Autor
  • Zpráva
Offline

klimji88

  • Příspěvky: 20
  • Registrován: čtv 27. kvě 2021 8:37:11

Drafsight crash report

Příspěvekpon 03. čer 2024 7:57:43

Ahoj nejde mi spustit draftsight
umíte mi prosím pomoct?

při spouštění vypadla elektrika a od té doby nejde spustit. Ani přeinstalace nepomohla
Přílohy
crash report.JPG
Offline

JiriDS

  • Příspěvky: 42
  • Registrován: sob 23. lis 2019 10:17:24

Re: Drafsight crash report

Příspěvekúte 11. čer 2024 17:21:51

Ahoj,
doporuřuji podívat se na US forum, kde popisují jak přejmenovat určité adresáře a co vymazat z registrů, třeba to zkus tady: https://r1132100503382-eu1-3dswym.3dexp ... mmunity:51
Také je možné se zde obrátit na podporu pro příslušnou verzi DraftSightu případně ti mohou pomoct s deaktivací licence, pokud máš k dispozici svou licenci. Podívej se tady: https://www.draftsight.com/support/requ ... ogged_in=1
Offline

klimji88

  • Příspěvky: 20
  • Registrován: čtv 27. kvě 2021 8:37:11

Re: Drafsight crash report

Příspěvekpát 14. čer 2024 10:54:30

podpora je totálně k ničemu. nikdo se mi za dva týdny neozval.
Nakonec sem to vyřešil přes zahraniční forum smazal registry a dane složky na C:
pak už se to rozjelo.
Ale i tak díky
Offline

JiriDS

  • Příspěvky: 42
  • Registrován: sob 23. lis 2019 10:17:24

Re: Drafsight crash report

Příspěvekpát 14. čer 2024 17:26:35

Já nejsem podpora, ale jen běžný uživatel. Hlavně, že jsi to našel na US fóru a vyřešil to. Tak ať se daří.
Offline

klimji88

  • Příspěvky: 20
  • Registrován: čtv 27. kvě 2021 8:37:11

Re: Drafsight crash report

Příspěvekčtv 20. čer 2024 10:59:38

jj vím, že nejsi podpora. proto jsem ti psal děkuji :-)
Offline

admin

Administrátor

  • Příspěvky: 306
  • Registrován: úte 09. srp 2011 8:43:40

Re: Drafsight crash report

Příspěvekstř 03. črc 2024 13:05:07

Ahoj

Podpora odpovídá ceně produktu a u těch DS profíků je velmi slabá. Každopádně nárok na podporu v Tvojí záležitosti máš. Ale i to málo co mají podporovat často nedokážou podporovat. Někdy si Tě dva týdny přehazují a za tu dobu ani nepochopí co potřebuješ. JiriDS má zkušenost s podporou také, tak ví své. Často nepomůžou ani s banální věcí. Proto díky za podporu a pomoc s řešením od JiriDS.
Admin

Zpět na Práce v DraftSight

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron